Düzce Üniversitesi 2020-2021 Yaz Okulu Dönemini Tamamladım.
İşletme Fakültesi’nde Uluslararası Ticaret, Değişim Yönetimi, İnsan ve Bilgisayar Etkileşimi olmak üzere toplam 3 dersi 7 haftalık sürede tamamlamış olduk.

Bu hafta içerisinde yapılan FİNAL sınavları ile yaz okulu bitti.
Tüm öğrencilerimi başarılarından dolayı tebrik eder, iyi tatiller dilerim.
Mezun olan öğrencilerimizi de ayrıca kutlarım.

![]()
Devamı
AI [Tomorrow Summit] 2026’da Geleceği Tasarlamak!
Batı Karadeniz’in Geleceğini Düzce’de Masaya Yatırdık: BAKİ Vizyonu
Bugün Dersimizde Recep Koca Ağabeyimi Misafir Ettik